Saturday, January 17, 2009

愛は何ですか

few weeks ago i watch Cartoon Kat-tun tv show and thats one part which show 3 sentence for the most important person that are collected from all over JApan.

here i like to do so as well but not to just most important person but to those who have been in to my life .

However i wrote it in Chinese so sorry for those that can't read.

爸爸   

面相虽然凶但很细心的老爸
您那句我相信你一定可以
是我使找回自信地向未来挑战的勇气

妈妈

长得最想你
但我们的个性差太远了
但还是会把“谢谢”和“爱”传给你。

妹妹
我最大的粉丝
永远都以我为容的妹妹
一生是姐妹所以会永远保护你

朋友

能因我低落而关心
能因我成功而高兴
能互相信任依赖     是你们


No comments: